Arkadaşlar ikinci hamileliğiyim ve birinci çocukta sarılık yüzünden 1 haftaya yakın kaldık zor sürekçi şimdi aynı durumu yaşamaktan korkuyorum ve mama takviyesi almayı düşünüyorum anne sütünü asla bırakmıcam ama sizler neler yaptınız ve bu yabancı Ülkelerde bebek hemşiresi önerip çocuklar sarılık olmasın diye çocuğa az Cc veriyor