Merhabalar.
Henüz reglime çok var döngümün 10. Günündeyim. Birkaç gündür arada sağ kasığıma sızı giriyor, nadiren de sol kasıkta . Yumurtlama belirtisi olabilir mi acaba ? Enfeksiyon belirtisi mi acaba diye endişelendim. Ekimde tüp bebek sürecine girmeyi düşünüyoruz. 2 buçuk ay önce hsg çekilmiştim. Hsg den sonra daha hassas hissetmeye başladım. Hsg sonucum iyiydi ama neden böyle anlamadım. Ağrı diye de ifade edemem ama batma-sızı gibi.
(Bu arada gebelik yok eminiz)
Mfk takviyeleri kullanıyorum 2 aydır acaba yumurtalar mı uyarılıyor diyorum.
Arada hafif akıntım oluyor.