Busraah kesinlikle tek ikiz arabası alın, ben baston tipli olanlardan aldım dağda bayırda her yer de kullandık taş gibi hala. İki tane alırsanız yanınızda birisi olmadan hiçbir yere çıkamazsınız, ben de sizin gibi düşünüp iki tane aldım nasılsa eşim olmadan bi yere çıkmam diyordum ama kaç kere eşimsiz tek başıma çıktım 😂😂