yaseminbeybisi007 Anneler progestan kullanan varmı bel ağrım olduğu için doktor onu verdi ne işe yarıyor bilen var mı
Hadya yaseminbeybisi007 Kanama falan oldugunda dusugu engellemek icin veriyolar genelde.Bel agrisiyla ne alakasi var anlamadim 🤔
Beybix yaseminbeybisi007 rahim duvarını kalınlaştırırak düşük riskini azaltıyor eğer daha önce düşük hikayeniz varsa önlem amaçlı da vermiş olabilir
Nazlican46 yaseminbeybisi007 bana da kasık ağrısı için verdi doktor ama ben üç gün kullandım bıraktım
hiyelist Ağızdan yada vajinal olarak alınabiliyor ben 2 hafta kadar kullandım. İçtim ama resmen alkol almış gibi yapıyor.
Stuna yaseminbeybisi007 rahim ağzında kısalma olduğu iÇin kullanıyorum ben günde 2 kez. Önlem için vermiştir size ama bel ağrısı herkeste oluyor başka bir şey de vardır bence.
yaseminbeybisi007 Stuna fıtıktan şüphelendi muayene çağırdı yarın gideceğim inşallah güzel haberlerle 🙏🏻