Selam kızlar biz 14+2 haftalıgız rahim elbette büyüyor ama sankı agırlık varmıs gibi hissediyorum yürüdükce içinde birsey sallanıyor sankı bırsey varda pt diye asagı düşecek gibi bebek ve rahim büyüdü için değil mi böyle bırsey yasayan oldumu aceba😊😊