Nilssu Kızlar sezaryen olup göbeği eski haline döneniniz var mı yoksa göbek kalıyor mu sezaryen sonrasında?
Nskyhn Nilssu benim doğuma girerken göbeğim zaten normaldi ama doğumdan sonra küçüldü tabi. Su an rahim toparlanmaya çalışıyor. Toparlaninca göbek gider bence kalmaz. Biraz da o size bağlı
Mer93 Nilssu vücut yapınızla alakalı bişey bu bence benim hep oldum olası göbeğim çıkar en ufak kilo almada falan ama özellikle sezeryan kaynaklı bişey kalmadı tabi. Normal kilomda karnım dümdüz oluyodu biraz kilo aldığımda göbeğim çıkar
Nilssu Nskyhn bende 18 gün önce sezaryen oldum hala göbeğim var korkuyorum kalır diye normalde zayıftım
Nilssu Vera09 ay inşallah kalmaz korse de takmanın etkisi büyük bence.. iki gün taktım göbeğim yarıya indi ama hala baya var 🤧
Herbisey Nilssu ben çok kilo almıştım hamileliğimde yaklaşık 30 Kg 🙈 ilk 6 ay hiç diyet yapmadım normal beslendim sütüm etkilenmesin diye düşündüm. Ek gıdaya başlayınca 6 aydan sonra diyet ve spor yaptım aldığım kiloyu hatta 5 6 kg da fazladan verdim yani diyet ve spora başladıktan 3 ay sonra eski kiloma döndüm ve göbeğim gitti.
BBuseY Korkutmak istemem ama çevremde gördüklerim hep sezaryen sonrası kalanlardı. Ablam 4 tane normal doğum yaptı benden zayıf 🤭🤭
EmelBG_ Nilssu Sezaryan göbeği dedikleri şey kilodan oluşan birsey . Orada kesi olduğu için göbek oldugunda direk oradan sarkmış gibi duruyor . Kg gittiğinde hicbirsey kalmıyor . Eskiden kesi olmadığı için orada direk o görseli vermiyor insana sadece ❣️
1findik_kurdu_annesi Ben 3.5 yıl önce doğum yaptım sezeryanla, evet maalesef kaldı. 55 kiloyum ama göbek vardı. Şuan 15 haftalık hamileyim sanki 5 aylık bebek var 😬😅