Merhaba kızlar❤️Benim her ay adetim 5 gün öne atiyor bu ay 16 si olmaliydi ama 3 gün gecti hala olmadi geçen ay adetim 21 olmusdu test de neqativ çıkıyor ama memelerimde baya bir siskinlik hassasiyet yarandi. Acaba hamilemiyim yoksa normalmi bpyle olmak ilk çocuk bir tanesini düsürdüm çok hassasim bu konuda yardim ederseniz değerli fikirlerinizle çok sevinirim❤️🙏🏻