Deryaguze
Tabiki alır , şekeri olan insanların yememesi gereken şeyler zaten şeker , un , hamur işi kızartma gibi şeyler bunlar zaten normalde de yararlı değil ki
Diyet yaparken sadece tam buğday ekmeği tercih edin , baklagiller , hayvansal gıdalar (yumurta , süt , yoğurt ) , protein ve yeşil yapraklı sebzeler tercih edin . Pirinç yerine bulgur yemeye çalışın . Meyve ve bitki çayını kesin . Hamur işi ve tatlı yemeyin dediğim gibi yiyemediğimiz herşey zaten zararlı şeyler faydalı şeyler tüketin bebeğiniz beslenir . Öğün ve porsiyon azaltmanıza gerek yok bende öyle yapıyorum . Sabah öğlen akşam yemeğimi düzenli yiyorum . Ara öğünlerimi de yapıyorum canım umarım faydalı olmuştur yazdıklarım kafana takma güzel şeyler düşün 🙏🏻🌸