Amacim sizi korkutmqk degil asla ama dün gece başıma gelenleri yazarak sizide dikkatli olmanızı istiyorum ben ikinci kez anne olmak icin hazırkanıyorym bu sefer ikiz çify kese bir takuşiklim bir prensesim olacak allah nasip ederse yapı olarak tez canlı acı eşiyi yeksek fedakar birisiyim ama kendime dur dedim artık en az doğuma kadar bebeklerim için 🫶🏻Dün gece eşimle oturuyorduk 22ci haftamda kldugum için hapşırıp öksürürken ara ara mok az çiş kacırıyordum ve bu yüzden peçete koyuyorym dün kalktım yatmaya gidiyorum allah allah dedim peçetem baya ıslandı bi a fım ciiddi kan var tabi hemen korktuk eşimle çamaşırımı peçetemi degişip doktoru arayayim derkan hooop bir daha löp diye kan geldi büyük biz paldır küldür koştuk hastaneye tabiki yatış verdiler bi sürü ilaçlar fitiller progestanlar oldum sabah oldu dr geldi veeee kesinlikle yatavaksın dedı evde sadece istirahet dedi bir de küçüçük bi azarladı ilk çoçugunu kucagına alma beni dinlemiyorsun ama ikiz gebelik normal hamilelige benzemez ilkiyle kıyaslama. Eyse allaha şükür kanamam durdu eve geldik bu gün güxel bi koltukda yatak hazirladim artik geri kalan haftalarımı allahın izniyle yatarak geciricem allahdan tek isteyim mucizelerim lütfen zamanı gelince gelsin erken gelmesin🙏🏻Sizde asla ve asla kendinizi yormayon ne kadar riskli gözukmesede ikiz zatem bi risk🧿🙏🏻🫶🏻