Merhaba hanımlar,
27 haftalık hamileyim. Bu haftaya kadar hamileliğim güzel geçti. Duygusal anlamda stabildim. Bir iniş çıkış yaşamadım. Son günlerde her şeye ağlayasım geliyor. Bir gülüyorum bir ağlıyorum filmlerdeki gibi. Bunu yaşayan var mı? Neler yaptınız nasıl atlattınız?