En son adet 30 Ağustosta oldum.
13 Eylül Salı akşam 6 da çatlatma iğnesi vurundum.
İlk hafif Kasık ağrılarım başladı hafif hafif
Ertesi gün Çarşamba günü ilişki istedi
Bugüne kadar ilişki oldu.
15 te test yaptım çift pozitif (+) cikti.
Kan testi verdim beta HCG 109 çıktı.
16 Eylül gece 1-2 saatlik baş dönmem oldu
17 ve bugün kasık ve bel ağrılarım arttı
Bugün öğlen gene erken gebelik test yaptım çift çıktı ve hafif mide bulantım ve karnımd ve kasıkta batma var.
Çatlatma iğnesi yaptırıp aynı veya benzer şeyleri yaşayan ve hamile kalan var mı?