Kızlar 38. Haftamdayım. Burdan okuyordum hep Meryem ana otunu yapanları bugün bende aldım akşam dualarını okumaya başladım hafif açılmaya başladı. Sonra dualar bitti tamamen açılmış durumda şuan da. Sizlerinkide mi böyle oldu yoksa yavaş yavaş mı açıldı merak ediyorum 😳☺️☺️