Çok geçmiş olsun, daha erken haftalardasınız ilaç yerine sadece Ihlamuru kaynatıp için, ya da balkı sıcak su. Ben öyle yaptım. Kadın doğum Doktorunuza danışın sadece parol içilebiliyor. Lütfen kimsenin dediği ilaç bitki vs kullanmayın. En sağlıklısı ve güvenlisi Bal ve Ihlamur.