Hanimlar merhaba 39+3 um meryemana otunun dogum aninda dogumu kolaylastirdiginu vs biliyorum ama dogum.oncesi kullanimi ile ilgili cok bilgim yok biraz aradturdum icenler vs var. Ben suyun icine koydum bayagi acildu ama suyunu icme konusunda tedirginim Kullannalar tavsiye verebilir mi?