Daha önceden bir tane ölü doğumum olduğu için bebeğimin kalp atışını duyar duymaz corasprine başladı doktorum. Daha sonrada genetik bölümüne yönlendirip, kan pıhtılaşması testi istedi. Maalesef bir tane genim mutant çıktığı için, iğneye de başladık. 32. Haftamdayım, ayrıntılı ultrason için gittiğim doktor ki Ankara’nın en iyilerindendir “Corasprin ve iğneye başlamakla çok iyi etmişsiniz, bebeğe giden kan akışları çok iyi” dedi. O yüzden doktorunuz önerdiyse eğer mutlaka dinleyin. Sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi 😊🙏