SemaArin KIZLAR TAM 20 HAFTALIK HAMİLEYİM DÜN MİSAFİRLİĞE GİTMİŞTİM ÇOCUKLARININ BİRİ POZİTİF ÇIKMIŞ KORONA BENİMDE BUGÜN BACAKLARIM AĞRIYOR VE BOĞAZIM GIDIKLANIYOR HAMİLEYKEN KORANA BEBEĞİME ZARAR VERİRMİ ÇOK KORKUYORUM 😔
Hatice145 SemaArin korkma canim bende 10 haftalikken gecirdim benimde cok agrili gecti sadece parol kullanabolirsin agrin oldugu zaman demisti doktorum bebege bi zarar vermiyor ama yinede doktoruna danis istersen gecmis olsun
Fatmacbnn Bende 32 haftalık hamileyim korona olduğumu öğrendim bugün pandemi hastanesindeki doktor asla kan sulandırıcı ilaç kullanma dedi kalp krizi yapıyor dedi bazı yorumlara bakıyorum herkes kan sulandırıcı kullanıyor çok kafam karıştı ve korkuyorum 😔
Qnl Fatmacbnn bende yarın 20 haftalık olucam şuan koronadan şüpheleniyorum 11. Haftadan beri kanama olduğu için kan sulandırıcı kesmişti doktor herkes kullanılmalı yazmış bende ondan çok korkmuştum. Üstüne yorumunuzu okudum 🙏
ZMM8888 Fatmacbnn banada pandemi hastanesindeki doktor mutlaka kullanmam lazım kan pıhtılaşman var dedi 3 haftada kullanıyorum. Neden öyle söyledi ki doktor size acaba? Kan pıhtılaşmanız yokken kullanırsanız belki öyle olabilir ama pıhtılaşma varsa bebek için tehlikeli diye biliyorum
Fatmacbnn ZMM8888 testiniz pozitif çıktıktan sonra tekrar hastaneye gidip kan verdiniz mi ben tekrar hastaneye gitmedim kan pıhtılaşması var mı yok mu bilmiyorum o yüzden
ZMM8888 Fatmacbnn testim negatif çıktı ama tüm korona belirtileri vardı eklem ağrısı, öksürük, ateş, tat kaybı birde kovid temasliydim oyuzden yapıldı açıkcasi ben ırar ettim pıhtılaşma tahlili yapılsın diye sonra yapıldı