Babylovebaby valla son zamanlar daha cok kana ihtyc oldugu için bebek büyüdü günde cok cekiyomş o yüzden depolar dolmalı, ilk zamma bende oyle tereddüddeydim, ama doktorlar artk direk veriyor ve dpguma kadar kullanacaksın diyo depolar dolmalı, dogumda kana ihtyc var die, bide zaten benim öyle yüksekyi sonrasında az düşmüştü 2 günde 3 günde Bi içiyordm şmdi hergün içiyorm.