AysimaRavza gecen hafta persembe (33+3 o gun)gaz sancisi gibi iki kere sancim oldu sabah gun boyuda kasiklarimdaki kasilma gecmeyince hastaneye gittim rahmimin inceldigi bebegin dogum yoluna girdigi soylendi 1gece hastanede kaldim serum progestan ve ciger gelistirici igne vuruldum 1 haftadir evde dinleniyorum hicbir belirtim yok doktorlarda dogum icin net bir gun vermedi