10+1 im ve 2. Gebeliğim. İlkinde de böyle olmuştu herkes bilmiyordur yel ağrısını ama şöyle açıklayım aniden kalçaya bir ağrı vuruyor ve asla basamıyorsun yere yani bacağın sanki kopuyor gibi bir ağrı..
Yaşayan var mı ya doktor randevum yarın ama canım çıkıyor yani hafifletecek bir şeyler önerilirse 😒😦