36+1 im . Ölüyorum ağrıdan belim koptu resmen ve yalancı sancılarım var. Doktorum cocuk ıkı hafta önde gelişiyor dedı.çatı muayenesı yaptı ve kesınlıkle normal Doğum yapamazsın sezeryan olucak yarın gel yapalım dedı ama ben cok tedırgınım beklesem mi acaba sezeryan olsam bebek gerçekten öndemı gelışımı bılmıyorum korkuyorum bu durumu yaşayan anneler bana yazabılır mı acaba ? 😔