Furkanvedadininannesi anlattıklarınızın hepsini yaşadım, doktoruma yazmıştım doktorum artık yalancı sancılar yoklar demişti. 35te kontrole bir gittim, oğlum kanala girmiş, açılmam başlamış nstde iste 100e vuran doğum sancılarım vardı. Zar zor durdurduk, 37de doğum yaptım