segah06 Kızlar 19.haftamdayım 2 oturum sınava girdim ve sınavdan sonra hareketlerini hissedemedim. Normal mi
mysweetbabyy segah06 stres yaptığınız için belki o da strese girmiştir tatlı bisiler yiyip sola yatin
Baharya segah06 bende görevliydim bugün 2 saat hareketsiz kalınca öyle olması çok normal.Ayaklarinizi biraz yüksege koyup dinlenin hemen hissedersiniz dinlenince