Ezgi2828 Selam kızlar ikiz kız bebek şoku yaşadım 🙈 İsim düşünemiyorum. Normalde Güneş koymak istiyordum ama yanına ikinci bebek için uyumlu isim bulamıyorum 🐣 Diğer sevdiğim isimlerde Aden-Ahsen-Eylül… sizin önerileriniz neler? ☺️
Whitewomen Ezgi2828 Ela ece Eda eylul Beyza leyla Leyla ayla Miray meyra Gülce ilke Meva neva Ceylin aylin
Betull-11 Ben de ikizlerime Beril & Miray isimlerini koyacağım inşallah eşimle baş harflerimiz de B&M bize uygun olsun istedik ☺️
Ezgi2828 Betull-11 bizim de baş harflerimiz E 🫶🏼 İkizimiz olacağını bilemediğimşzden bizim de hep hayalimizdeki isimlerin baş harfler E idi 🤭
Rugeyyerdem İlla güneş ismine eş istemezseniz Gökçe ve Gülce derim 🐣🐣 Benmde ikiz biri kız biri erkek Gökçe ve Göktuğ 🐣🐣 son bir haftamız kavusmaya🤲🏻
Ezgi2828 Rugeyyerdem rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 💘 bende ilk cinsiyeti öğrendiğimde biri erkek demişlerdi güneş ve Güney ismine karar vermiştim 🥰 sizinkiler de çok hoş ✨