KayraVeAnnesi_06 Maza-bebek0808 Yaptırdım ve kesinlikle de yapılması gerektiğini düşünenlerdenim Çok fazla şekerli ürünler tüketmiyorum ve bebeğim iri. Değildi suyum da normal ama şekerim çıktı
arirangg Maza-bebek0808 Gebelikte şeker oluşabilir bu da bebeğin kalbinin durmasına kadar gidebilir. Kesnlikle yaptırılmalı. Bir bardak şekerli sudan bir şey olmaz
1erkekkannesiiii Maza-bebek0808 doktorum ne derse onu yapacağım. Açıkçası gebelikte bazı kontrol ve testlerin yapılmaması gerektiğini düşünenleri de cahil buluyorum. Sonuçta herkes bebeği iyi olsun ister. Her türlü test ve bu şekilde şeker tarzı uygulamalar da bebek sağlığı için.. bence doktorunuza danışın güvenin ne derse onu yaptırın. İşin maddi yanını düşünmeyin cunku ilerde sorun yaşatabilir sağlık açısından
Dilossh Maza-bebek0808 ben yaptırdım değerim yüksek çıktı diyet yapıyorum bilmeseydim yiyip yiyip duracaktım 😅
Sedoa_ KayraVeAnnesi_06 doktor diyet verdi mi size benim de sınır değerin biraz üstünde çıktı 75 gramlık şeker yüklemesi
Cemre121 Benim doktorum açlık tokluk kan şekeri tahlili istedi, üç aylık kan şekerime de baktırdım, şeker yüklemesine gerek yok, takipte kalalım dedi
KayraVeAnnesi_06 Sedoa_ 50 gr şeker yüklemesi yaptırdım . Tokluk şekerim yüksek çıktı 180 Diyet uygulamamı söyledi eve yememem gerekenler için uyardı şuan dikkat ediyorum
Bettt Ben de yaptırmaya karşıydım ama doktorum istediği için riske atmak istemedim yaptırdım çok şükür çıkmadı şekerim ☺️ benim doktorum açken değil tokken içirdi o suyu bana 1 saat sonra da parmağımdan baktı şekerime korktuğum gibi olmadı ☺️