arirangg Alperyekta37 Canım benim de düşük durumum vardı. Akşam ve sabah beta baktırdım. Doktor sabahki beta akşamkine göre düşük çıkarsa yapacak hiçbir şey yok, demişti. Bebek düşmüştür demişti. Sen yarın mutlaka doktora git.
Alperyekta37 Tbsra95 daha gitmedim açıkcası ikinci bebeğim. İlkini 7 hastalıkken falan gidip kalp atışını falan dinlemiştim bunda da öyle giderim diyordum
Yarenylmz @Alperyekta37 canım seni üzmek istemem ama muhtemelen kimyasal gebelik olabilir en kısa zamanda doktora git kese görsün
Yarenylmz @"Alperyekta37 kötü düşünme kimyasal gebelik düşük olarak sayılmıyor bidahaki ay hemen devam edebiliyorsun korunmasız diye biliyorum 💜