durumom2022 fatmaa37demi5 çok güzel güle güle güzel günlerde giysin bebişiniz sayfaya baktım Trendyoldan çok güzelmiş emzik de yaptırdınız mı acaba onlar nasıldır
fatmaa37demi5 durumom2022 emzik askısı yaptırmıştım instagram da birine. Hem bulutlu hırka ile ama baya oldu
aliss Bende instagramdan nakış sepeti sayfasından sipariş vereceğim ordakiler hem farklı hem daha güzel geldi bana:)
Beyzanurss fatmaa37demi5 ![https://mutluresim.com/images/2022/09/18/bqxbj.jpg] bende böyle bi şey yaptırdım açılır mı fotoğraf bilmiyorum ama 😻
fatmaa37demi5 Beyzanurss ya çok tatlı 🐣 Hamza kardeşimin ismi. İnşallah sağlıkla giysin adıyla büyüsün 🧿