Sehrbnon122 sakin olun ve direk doktora gidin. 29. Haftamda bende yaşadım erken doğum riski dendi yatisim yapıldı bebek için ciğer gelistirici vuruldum pruloton iğne başladı doktorum rahim ağzımda yumusama ve açılma vardi kanamam ondan olmus sancın yoksa hic tedirgin olma ama burada ki en önemli konu bu sancı yoksa müdahale ile hallediyorlar hemen. Zaten sancin olsa muhakkak hissederdin. 35. Haftamdayim suanda ben, ki benim kanamam cok cok fazlaydı. Ama geç kalmadan gidin bu haftalarda kanama hafife alınmaması gereken bir konu.