nermin585 35 haftalık hamileyim idrar tahlilimde lökosit çok cıktı doktorum antibiyotik verdi sizde son aylarda kullaniyormusunuz 😔 bi zararı olurmu
Deletedmom434 nermin585 enfeksiyon antibiyotikten daha riskli kuzum doğum esnasında bebeğe geçme gibi bir ihtimalide var gerekli olmasa doktorun vermezdi
hafsa2020 nermin585 banada verdi suprax dün başladım kullanmaya 5 kapsül zaten günde 1 tane bende 36+5im
MeLekl Bende böbrek taşı olduğu için sürekli enfeksiyon var. 36 haftalığım benimde 3 . Antibiyotik kullanımım. Enfeksiyondan iyidir. Zararlı olsa doktorlar vermez zaten. Geçmiş olsun 💕
Nazlynarly Geçmiş olsun benimde gebeliğimden beri tekrarlayan enfeksiyon var 38 haftanın içindeyim ara ara kullanıyorum bir zararı olsa doktorlar vermez.Ama enfeksiyon çok riskli bir durum ara vermeden kullan ilaçlarını ☺️ Kısa zamanda biter inşallah