Kızlar gebelik için özel hastaneye gidiyorum. Malum bütün tetkikler başlı başına pahalı olduğu için, tetkikleri devlet hastanesinde yaptırmayı düşünüyorum. Doktorumda buna izin verdi. Devlet hastanesinden randevu alırken nasıl almam gerekiyo. Yani herseye bakılması için ne söylemem gerekiyor bilgisi olan varmı🫣