Merhaba hanımlar 💫
Öncelikle size bir konuda danışmak istiyorum Perşembe günü kan tahlili verdim beta 112.63 doktorum da yani çok düşük yanlış çıkabilir mi acaba diye kendisi de şüpheye düştüğü için akşam.tekrarladim testi bu sefer de beta 130.600 çıktı
Dün kendi doktorumdan randevu bulup twhlilerimi gösterdim evet düşük betalar tekrar bakalım dedi bu arada beta 125.30 çıktı yani düşmüştü büyük ihtimal kimyasal gebelik dedi pazartesine bidaha kan vericem
Yalnız sadece kasik ve bel ağrısı ara ara giriyor kanamam yok bu durumu yaşayanlar binyardimci olabilirler mi vajinal ultrasonla bakınca mi kanama başlıyor yoksa ilaç mı veriyorlar 🥺