Ben de aralıkta bekliyorum. Kısa kollu alıcam iki üç tane, uzun kollu tulumlarımız var onları da alcam, yine ⅔ alırım heralde. Bir de uyku tulumumuz var 1.7 tog. Battaniyem de var nohut battaniye. Bi ara kafayı kırıp lcwden aşırı kalın bi uyku tulumu almıştım 2,5 tog mu ne. Onu da eve geçerken kullanırım diyordum. O zamana dek yol gösteren olursa değişebilir.