Deletedmom_37 dedikleri biraz ters gbi geliyor hastalara ama emin ol iyiligimiz icin diyor zaten cok takmicksn kafaya ben huyunu bildigim icin bekar bile olsak beslenmemize karisiyordu doktor arkdslarina kadr herkese karisir .. dogumlarinda hic kesi atmayan bi doktor kesinlikle sana bu ladarini soyleyim bu bile.gitme sebebin olur ☺️☺️ hic epizyo yaomiyor dikissiz yani butun hekimler illaki kesi atiyor illaki hepsi hemde tek acmayan doktor ☺️☺️ bi kere sen gidince sknti olmuyor snra hep kendi veriyor randevu.. beklemesi evet uzun suuryor ben hep aksamlari gec vakitte giidyorum eşimde izin almamis oluyor genelde 8 veya 8.30 gibi giidyorum cok iyi oluyor ☺️☺️