Rubycikolatam sliya30 En doğru cevabi herhalde ben vericem çünkü 3 oglum var😊 ilkinde suyum geldi ikincide açılma basladi üçüncüde nişan geldi 😉
Wonderwoman08 sliya30 benimki planlı sezeryandi canım Perşembe olacaktı dogum pztsi nişanım geldi doktorum o gün doğuma aldı perşembeyi beklemeden.
XGoncaa Bende bu konuyu açacaktım tam. Nişan neye benziyor kızlar duşta bişey farkettim omu bilemedim 37.haftadayım erken🤦🏼♀️😞