Damladamla123 Arkadaşlar 34 haftalık hamileyim bebeğin baş çevresi 2 hafta öndeymiş doktor sıkıntı yok dedi ama aklıma çok takıldı benim bu her hangi bir rahatsızlık belirtisi olabilir mi?
brgul_34 Damladamla123 ben de 34haftalık hamileyim banada 3hafta önde dediler ama doktorum birşey olmaz dedi inşallah dediği gibi olur 🤲
motherofcats Damladamla123 benim bebeğimin en başından beri hep 1 2 hafta önde gidiyor. hiçbir doktor önemseyip söylemedi bile. ben kendim görüyorum ölçümlerden. bir sorun olsa söylerlerdi zaten.
brgul_34 Damladamla123 olmaz inşallah canım bende de var tabi ki bakalım hayırlısı olsun hakkımızda 🤲🤗