Hastane çantasına çok şey koydum ama inanki bi bebeğe kıyafet birde kendime kıyafet kullandım birde bebek bezi ekstra bir şey kullanmadım ya 😄. Zaten mama gerekirse hastane yapıp şırınga ile veriyor. Doğumun nasıl olacak? Kıyafetler içinde dalin kullandım hala kullanıyorum vazgeçemiyorum 😅