Sevgiiss Kızlar 34 haftalık hamileyim henüz beşik almadım karar veremedim. Bu hoşuma gidiyor görüntü itibariyle kullanan var mı aranızda. Birde bu beşiklere nasıl nevresim takımı olur yardımcı olur musunuz
Eldgrn Sevgiiss 17+4um daha kullanmadım ama bize geldi bu beşikten kenarda bekliyor şuanda kullanilmayi altında reflü yatagi var alttan sallama sistemi var çok iyi o konuda nevresim için yorum yaoamayacagim
minik_koala_ve_annesi Sevgiiss babamin bebek.magazasi var bende bundan aldim canim 4 5 yasina kadar yatabiliyor ve 4 kademeli tekerlekli o yuzden kullanmadim ama gozdem bu benim 🥰
prematureannesi_ Sevgiiss ilk kızımda tekerleksiz kullandım şimdi tekrardan aynı beşiği aldım bu bebeğin içinde oda tekerleksiz tekerlekli olması odadan odaya daha iyi taşıma olarakta kurulum olarakta çok basit sadece çıtaları çok az ortada ekletme yapacağız 6 aydan sonra da oda düşünüyorum
Eldgrn Sevgiiss ne derler o yatağa reflü geldi aklıma ismi hani bu yatak olup iki yanında engeller oluyor bebek için onun sadece yatak hali adı reflü diye geldi aklıma 😂😂
minik_koala_ve_annesi Sevgiiss yok canim yanlis telaffuz etmisim bebegum henuz dogmadi kullanmak icin. Tekerlek falan olma ozelligi iyi oda temizlenirken kolaylik acisindan aslinda bu sekilde demek istedim sallanma ozelligi de var bu yonlerden benim icin artisi cok
Sevgiiss minik_koala_ve_annesi çok teşekkür ederim canım bende bunu çok beğeniyorum alıcam sanırım diğerleri görsel olarak bana hitap etmiyor 😂
minik_koala_ve_annesi Sevgiiss yani bunu almasan bile canim sepet besik asla almaa o 6 aya kadar anca goturuyor yani
prematureannesi_ Sevgiiss evet kullanabilirsiniz asansör kademeli en altta çekersiniz biz çıta attıracağın alt kısmına sadece eşim pinpirikli o konularda
Annesininportakali53 Sevgiiss gorumcem aldı çocuğu şuan 6 aylik sadece 3 ay yattı şuan yanında yatıyor onu sattı yeni beşik alacak hiç memnun degil kullanışlı değilmiş o yüzden bende tercih etmedim
prematureannesi_ Bir tek bu resmî bulabildim kenar korumalığı örgü seçtim ben bebekonfordan birde başka nevresim diktiriyorum korumalıkları var onun içinde