açılmam ilerlememiş 1 haftadır 1.5 cm de kaldık😄 6 ekim doğum tarihiydi ama bebişkonun gelesi yok heralde.. doktorum doğum planlayalım mı diye sordu bende evet dedim çünkü haftası ilerledikçe korkularım artıyo ya suym gelirde anlamazsam ya kaka yaparsa bilmem ne iyce içten içe dert ediyorum. 40+4 te 10 ekimde yatış yapıp vajiadan ilaç vererek doğumu başlatıcak doktorum.
@dilanbartos un bahsettiği metotla. vajinadan bi ilaç verip açılmanı hızlandırıyo. inşallah hızlanırda suni sancıya ihtiyacım kalmaz. (umarım oğluşum o güne kadar kendi isteğiyle gelir) 🙏🏻