Ben özel okmeydanı hastanesine gidiyorum 200 tl muayene parası ödüyorum özellikle kadın doktor dersen Lale hanım tek geçerim ben ona gidiyodum ama erkekde olabilir dersen Hakkı bey var onda da muayene oldum ama doğumumu bi kadın yağtırmasını tercih ettiğim için Lale hanıma geçtim dediğim gibi ikiside işinin ehli insanlar ve ikiside gerçekten çok çok ilgili :)