ayseaktan_00 Kızlar kızlar hamileyim ve az önce lavaboya gittiğimde lekem olduğunu gördüm ilk hamileliği sizce bu nedir korkmalı mıyım
Deletedmom_33 ayseaktan_00 Lekelenme ve kanama hamilelikte normal değil düşük tehlikesidir. Doktora görünmeniz de fayda var
Elifharbi54 Bendede leke olmuştu adet oldum sanmıştım meğer hamileymisim iki gün boyunca leke geldi sonra kesildi biraz zaman geçince test yaptım pozitif çıktı eger çok tedirginseniz doktora görünün
Pnarvrl yerleşme lekesi olabiliyor kırmızı kan varsa doktora gitmen gerekir ama kahve rengi akıntıysa çok önemli degil demişti doktorum varsa takip eden doktorun onunla paylaş
bahtsizbedevi Kahverengi de olsa kırmızı da olsa her kanamada lekelenmede doktora görünmelisiniz. Benim de kahverengi lekelenmem olmuştu kese arkasında kanama varmış. Eğer kahverengi diye önemsemeseydim o kanamayı belki çok geç görecektik
0323 İlk 3 ayda ara sıra kahverengi lekelenme olabilir demişti doktorum… ama maalesef ben 9. haftada gelişiminin durduğunu öğrendim. Kahverengi lekelenmem vardı. Kürtaj olmak zorunda kaldım. Ne olur ne olmaz, doktorunuza görünmenizde fayda var.