secilertu kimsenin lafına bakma, doktorunu dinle. 24. haftada sana hatırlatacaktir. Ben yaptırmadım çok iyiyim, yok bebeğe bişey olmadı, aman efendim çok zararlı vs laflarını duyma. Doktorunu dinle. Şeker yüksekliği çıkmış bir insan olarak bunları söylüyorum. Bir de gebelik şekerinden ötürü olabilecek komplikasyonlari bi araştır, hafife alınacak bir durum değil. İnşallah her şeyin normaldir 😊