Nesaras bende de 5 haftalıkken kanama oldu canım öncesinde kahverengi akıntıydı, 2 gün sonra kırmızı kanama oldu, progestan baslattılar kese yerinde duruyordu kese dısında kanama alanı varmıs, 3-4 hafta sonra gecti, progestandan sonra çamur gibi akmıstı sonra bir daha akıntı vs olmadı ama olmasada içerde kanama alanı gözüküyordu, doktor bebek yerlesirken oluştuğunu bebek büyüdükçe vücudun emecegini söyledi 10 haftalık gittigimde hic bir sey kalmamıstı