Kızlar sizlere soru tecrübeli ve tecrübesiz anneler sizce hamilelik kış ayında mı keyifli olur yaz ayında mı. Ben Mayıs ayında doğum yapacağım kısmetse o zamana denk geliyor ama yaza bebekle olma heyecanı da başka tabi Allah kısmet ederse sizin düşünceleriniz neler.