Emedko Kızlar nasılsınız? Ağrınızın filan var mı ? Bebişleriniz nasıl ? Doğumunuz nasıl geçti 😊 hadi sohbet edelim biraz 🌸
Edabykl Emedko Bende burda bekliyim 24 eylülde bizimki gerci sezeryan olcak ama belki sezeryan yapanda yazar 🙈🌸
Emedko Edabykl hiç birşey hissetmiyorsun inan ki cnm . İtiş kakışları bile hissetmedim o derece rahat geçti. Ama yine de insan bi heyecan ve korku yaşıyor. Sonra o ağlama sesini duyunca gözyaşları pıt akıveriyor 😊
Edabykl Emedko Cok aşırı heycanliyim bir an once olsada dogmus halini gorebilsemm 🙈 simdi ağrılarınız nasil cok agriniz oluyomu
Emedko Edabykl bugün ağrılarım hafifledi artk . İlk günden çok daha iyiyim . Bol bol yürüyüş yapmak çok önemli. Ve bol su iç cnm . Ağrıyor diye yürümemezlik yapma sakın. Ne kadar yürürsen o kadar hafifliyor ağrılar ve çabuk toparlıyorsun .
Edabykl Emedko Evet kesinlikle yuricem herkes bunu tavsiye ediyor bende bi sag salim doguruo atlatabilsem bu sureci
GGGMZZZ Edabykl bende aynı durumdayım hiç ameliyat deneyimim yok ama bebiş için bunu göze alacağız yapacak birşey yok 🥹