Merhaba kizlar bugn çok yakin arkkdsm 8. Gün idrar testi yaptı ve negatif gordu yarn aslnda kan verme gunuydu idrarda negatif çıkınca bütün umutlari kayboldu ben diyorum ki yarn kanda daha net çıkar 12. Günde çıkan bile var diyorum ama çok canı sıkıldı bunalıma girdi çok agliyor sizce ben haklimiyim kanda daha net cikablr veya 12. Günde de belli olablrmi