Mer93 koftepaddis bebeğinizin ilk sütükolostrum öyle olur süttür o hatta en değerli süt :) göğüslerinizi uyarmayın sıkmayın gayet normal daha erken haftalardan başlayıp gelebilir catmomm
meleklerin_annesii koftepaddis ilk ağız sütü o, bebeğin emmesi gereken ilk süt yani içinde birsürü vitamin var hamileliğin başından doğuma kadar birikiyor 🌼 kötü bişey değil
koftepaddis Biraz riskli döneme girdik de seker var bebeğin suyunda biraz azalma vs oldu ondan endişelendim doğuruyor muyum diye😃
Mer93 catmomm doğumu başlatabilirsiniz göğüslerin uyarılmaması lazım sıkmayın oynamayın kendiliğinden geliyosa gelsin ona bişey yapamazsınız