Baby___00 KIZLAR 1 AYDIR İLK DEFA GECİKME YAŞIYORUM EN SON 1 hafta önce kanda yine negatif çıktı bugün idrarda yine negatif kafayı yiycem hiç regl belirtim de yok başına böyle durum gelen var mı tecrübeli olanlar
Vera09 Baby___00 beklenecek bi durum yok doktora gitmelisiniz hamilelik değilse bile neden olduğuna bi bakılmalı derim