ZeynepKaya27 Merhabalar, 36 hafta ve üzeri hamile olup bebeği baş geliş olanlar tekmeleri nerde hissediyorsunuz ? Kasıklarında ve vajinasında tekme yada yumruk neyse haraket hisseden var mı acaba ? :)
dlrterzioglu ZeynepKaya27 36+5teyiz kızımla 🤍 Bazen göğüs altımda kaburgalarımda tekme hissediyorum… Şu sıralar ise genelde kasık ve vajina bölgemde sanki dışarı çıkacakmışcasına şiddetli yumruklar acıdan kıvrandırıyor sebebi nedir bilmiyorum ama sen bi doğ ben sana gösterecek diyorum 🤦🏻♀️😂
Kubraonurdmr ZeynepKaya27 tekmeleri hala kaburgalarimda yanlış yerden çıkmaya çalışıyor benimki bence 😅 arada sağ bacağıma dogru da yumruk atıyor sanırım ☺️
mommysbrids ZeynepKaya27 yarin 36+1 oluyoruz canim Genel olarak vajinamd abi baski var. Ama hareketleri tam gogus altima poposunu dayiyor geriniyor belli ediyor kendini kollarida hep iki bel boşluğu tarafimda yani hep yanlardan hareket ettiriyor. Bas gelis suanda bizimki ama poposunu tam gogus altima dayadigi zaman mide yanmam cok oluyor 🤭🤭
O1gencanne ZeynepKaya27 benımkının kafa aşağıda dıyor doktor ama solumdan cıkıo tekmelerı.goğsumu tekmelemıo genelde yan duruo.bazen tam gogsumun altında hıssedıom ayaklarını.🤭
ZeynepKaya27 dlrterzioglu yaa çok tatlıı🥰🥰🥰 benim makat duruyordu normalde tekmeleri göbek deliğimin oralarda hissediyordum bugün sabahtan beri dedigini gibi vajinamda hissediyorum cıkcak gibi ve yanma hisside oluyor acaba döndü mü diye heyecanlandım sormak istedim size 😇😇 doktor kontrolümde yarın. Hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah kızınız 🥰
dlrterzioglu ZeynepKaya27 Dönmüş olabilir, inşaAllah da dönmüştür sağ dağlim doğum yapar hayırlısı ile kucağınıza alırsınız 🤲🏻 Ama benim yaklaşık 25.haftadan beribaş geliş pozisyonunda bende geri döner diye korkuyordum çok şükür dönmedi… Teşekkür ederim Allah razı olsun 🤍 Benimde kontrolüm yarın inşaAllah kanala girmiştir 🤲🏻🤍
ZeynepKaya27 dlrterzioglu inşallah bende çok teşekkür ederim. İnşallah sizinkide kanala girmiştir. Su gibi aksın doğumunuz ❤️
ZeynepKaya27 Kubraonurdmr aslında baş gelişsse mantıken kaburgalarınızda tekme hissetmeniz dogru olan ben hiç orda hissedemedim 🙈
Svvl34 ZeynepKaya27 bende 37. Haftadayım bebeğim baş gelişli, vajinada baskı batma hissediyorum. Karnımın sol tarafında ayakları varmış göğüse yakın poposu varmış. Kasık sol tarafta elleri varmış. Ve en çok ayaklarını hissediyorum geriliyor gibi yapıyor tatlı kızım😍🤰🏻🌸
Melteeeemm ZeynepKaya27 38+4 göğüs altına vajina bölgesine 😅 canı nereyi isterse canım oğlum orayı tekmeliyor 😅🤌🏻 Ve doktor kanalda bayağı aşağı inmiş dedi ♥️