Zehross03 Geçmiş olsun öncelikle benimde 2 kürtajım 1 düşüğüm oldu 3.gebelikte alınan parçayı genetik araştırmaya gönderdik sağlıksız gebelik olduğunu öğrendik ben ve eşim genetik test yaptırdık bende kan pırtılaşması çıktı bir daha hamile kalırsam kan sulandırıcı iğne ve aspirine başlayacağız dedi doktor bunun yanı sıra eşime sperm testi yapmaya karar verdik spermlerinde sorun çıktı kadın doğum doktoruna gösterdik spermler sağlıksız olduğu için gebeliklerin sona eriyor dedi bir yere kadar döllenme olur dedi sonra sağlıksız olduğu için olmaz dedi bizde 6 ay ara verdik şimdi aşılama yapmaya karar verdik sende tüp bebekten önce genetik araştırma ,rahim filmi,hormon testi gerekirse eşine sperm testi yaptır Buda çok önemli etken çoğumuz sorunu kadınlarda olduğunu sanırız ama büyük faktörde erkek spermi yaptır daha sonrasında aşılama yapabilirsin diye düşünüyorum