Benim şeker yüklememde şekerim normaldi ama evde şeker ölçüm cihazıyla ölçüm yapayım dedim sonra takip etmeye karar verdim 3 gündür sadece kahvaltı yapınca şekerim 160 civarı çıkıyor ama gün içinde 140 yukarısı asla çıkmıyor anlamadım şimdi şeker mi var bende? Geç kahvaltı ediyorum akşam tüm yemem içmem en geç 10 buçukta bitiyor sabah kahvaltım 12 de oluyor uzun süre açlıktan sonra mı böyle çıkıyor yediklerimden mi anlamadım şekeri olanlar kahvaltı da ne yiyorsunuz