Kızlar 17+5 haftalık hamileyim son iki gündür bebeğimi hissediyorum gibi sol kasık tarafımda baloncuklar patlıyor çok sık değil ama uzanınca felan oluyor gaz hareketi değil artık onu ayırt ediyorum ama ben bebek hareketini hep aynı noktada hissediyorum hep sol kasığımda sizlerde nasıldı ?